Pressupostos Participatius 2018
#PPTeia2018 Primers Pressupostos Participatius
Carril bicicleta en l’avinguda Masarrosa, de la rotonda entrada a Teià a la N-II Mataró-Barcelona
Rebutjada
Dotar al poble de Teià de una via de comunicació en bicicleta directa a la platja de Masnou i el seu passeig, sense passar pel nucli urbà de Masnou.
De moment el projecte només seria el carril bicicleta el pas soterrat per sota la carretera N-II, ja en terme del Masnou, podria quedar per una segona fase.
L’ avinguda Masarrosa és una carretera que va paral·lela a la Riera de Teià, comença al cap de baix de la riera de Teià en terme de Masnou, al costat de la gasolinera i del pas soterrat (amb escales), per accedir al passeig de la platja. El pas per sota el pont de la NII, actualment només és per les riades.
La carretera puja uns 1,5Km, amb una lleugera pujada dons la NII està a nivell cero al costat de la platja i Teià està a uns 230 m sobre el nivell del mar, fins a la rotonda de l’ entrada al nucli urbà de Teià cruïlla a l’ avinguda del Castanyer.
Carretera asfaltada amb circulació de cotxes en dos sentits i amb un transit considerable, per que és un perill la circulació conjunta de cotxes i bicicletes. A cada costat hi ha dos voreres ( baixant dreta i esquerra) també pavimentades per vianants, a un costat hi ha faroles al altre no.
Llavors la proposta és la construcció de un carril bicicleta en la vorera en que no hi ha faroles (baixant a l’ esquerra), en dos sentits pujada i baixada. Al altre vorera pujada i baixada de vianants, que no els hi molestarien les faroles.
El pont de Tromso (Noruega) funciona aixins: cotxes al mig (dos sentits), costat dret carril bici (dos sentits), costat esquerra (vorera de vianants en dos sentits).
Dotar a Teià de una conecció sen bicicleta directa a la platja i al seu passeig, saludable i esportiva, sense corre cap perill d’atropellaments pels cotxes. Per adults i per infants, en tota seguretat i sense tenir que aparcar el cotxe.
Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:
Aquesta proposta no passa doncs prèviament a fer-hi un carril bici necessitem el permís i la realització d’un estudi de l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA).
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Compartir: